Efter helgens strapatser...

Hemkommen från Bollnäs. (NM). Överlag nöjd med helgen, en del personligarekord och lite framsteg tekniskt i simningen. Det är kul.
Inget som direkt sket sej, men hade väl viljat simma snabbare på 100 och 50 rygg. Annars funkade fjäril riktigt bra, de båda hundraloppen jag gjorde och femtian var faktiskt grymt roliga!
Nu är jag trött as hell, kom hem vid elva igårkväll, somnade på skolan och sov i en halv timme, sen väckte mina kompisar mej. Lite elakt tycker jag. Vi har påbörjat en "tillsammansvecka". Helt onödigt om någon frågar mej. Det går ut på att man ska lära känna varann bättre och utveckla sina sociala egenskaper. Man ska springa runt och lösa korsord, gå tips-promenad och göra diverse samarbetsövningar. Motivatinonen är någonstans nere vid fötterna hos samtliga och desutom så har våra lärare fått för sej att vi ska lära känna sjuorna. Men grejen är att det inte känns som någon stor mening med att lära känna sjuorna nu, vi slutar skolan om ca en och en halv vecka, vi kommer inte komma tillbaka dit någonsin, så det känns lite sent påkommet. Det känns som om det är lärarna som tycker att det här är mest roligt. Men men, imårron så ska vi bara ha två muntliga nationella, svenska och matte, sen så får vi gå hem. På onsdag är det någon form av friluftsdag och sen har vi comp-ledigt hela torsdag. Sen är det ju faktiskt påsk!

Nu så tar jag och avslutar här för idag.
På återseende!


Ingen mening att går runt och vara rädd för någonting som man inte vet nåt om, innan man inte har fått reda på någonting om det.

                                                               (Citat av mej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback