Ganska dumt egentligen...

Idag somnade jag vid fyra.
Det kom hit lite vänner och vi satt och drack te och var djupa i fem, sex timmar. Det var grymt trevligt och även fast man sälla faktiskt kommer fram till nåt, så är det sånadär kvällar man behöver ibland. Kvällen innan det var väldigt trevlig också. Med te, film och musik och kyckling som aldrig blev klar. Morgonen därpå var de te, LP;s och schack som gällde, inte har väl jag förut tänkt på att det är så trevligt att spela schack. (men med rätt sällskap blir ju det mesta väldigt trevligt) Jag vann....haha.

Idag kom päronen hem från Spanien. Det har varit grymt skönt att vara så gott som ensam hemma, ingen som frågar hela tiden, ingen som har stenkoll på att man gör de man borde göra osv. Men ändå,så är det bra att ha dom hemma igen. Annars så har jag tränat idag, det var ganska segt, men det är de alltid dagen-efter-en-dag-ledigt. Jag har fortfarande ont i min armbåge och jag håller på att bli väldigt irriterad på det nu. Att inte kunna simma arm, och frisim och fjäril i slutet av passet är störande. Men jag får väl ta och vara lite smartare framtiden och inte försöka att simma arm när jag ändå redan innan vet att jag bara kommer få mer ont av det. Men jag är ju ganska dum, så vi får väl se hur det blir med det där...

Imårron börjar skolan igen, efter en veckas påsklov, oh jag har ingen lust överhuvudtaget! Det känns bara tråkigt och tungt och tråkigt. Men nu är det typ fem veckor kvar, och där är det inklämt en massa små lovdagar hit och dit, så det blir kanske fyra veckor sammanlagt. Sen ska jag ju till Grekland med simningen, så då är det bara tre kvar! Shit, tre veckor, oj, det är inte mycket alls! Hur sjutton ska vi hinna med allt som vi ska göra? Vi har ju massor kvar i allt ju. Men egentligen (*haha*), jag vet inte om jag ens vill bry mej om det, bara vi hinner göra klart so;n så är jag nöjd =)

God Natt Allmänheten
Och glöm inte:

"Allt är reativt och tiden är en vision"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback