Ja tolka de hur ni vill

Jag tror att jag vill berätta för någon. Men vad ska jag säja?
( "Jag vill säja något, men jag vet hur dåligt det kan låta!" )
Det är så mycket som rör sej i huvudet nu, alltid blir det så på kvälllarna. Det finns så mycket att tänka över och jag vet inte om jag orkar alla tankar. Borde åka någonstans dit jag längtar. Vart längtar jag då?
( "Iväg till ensamheten" )
Imårgon tror jag att det blir en promenad, för att rensa tankarna lite. Så om ni ser någon ströva planlöst ensam i sina egna tankar, bli inte förvånad utan kom tillbaka en annan dag.
Jag finner ro i att spela gitarr, något jag kom på för lite mindre än ett år sen, något gott förde ändå Umestänket med sej. Kanske mer gott än jag anar, men det får vi aldrig veta. För man kan inte spola tillbaka tiden, även om man skulle vilja.
( "Jag kan sitta med gitarren i knät i timmar, för då är jag trygg i musikens värld)

"Inget värt nåt som inte inger hopp"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback