Måndag, jaha, jag som trodde de var söndag idag igen.....attans!

Nu är de så att jag är väldigt glad. I vilketfall borde jag vara väldigt glad. Fick nämligen reda på att jag kom in, preleminärt då, på de program jag vill gå. Det är ju helt underbart! Så, om jag nu inte säker mej i nåt ämne, så kommer jag efter sommaren att börja på Skvarden. =) ^^
Efter sommaren ja....det känns väldigt långt borta. Just nu känns det väldigt skönt med påsklov, men efter det kommer det bli tungt, tungt, tungt! Skolan och en hel massa att göra innan man går ut för sommaren. Usch! Fast de är bara att bita ihop, med lite musik i öronen går de mesta, så jag får väl ta och ladda min mp3....

Visse ni förästen att man kan bli beronede av te? Tein kallas de som man blir beroende av, och är typ samma sak som koffein. Asså hellre te än kaffe säjer jag. Te är gott, det är inte kaffe, inte i mängder iaf. Ett par klunkar går bra, men sen räcker de alldeles utmärkt. 

Nu blev det inget mer från min sida denna måndags kväll.  

"God Natt Världen!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback