Med gitarren i högsta hugg och lite saft i en plastmugg

Vi borde skriva till kungen och be honom att avskaffa allt som har med skolan att göra på torsdagar. Dom är långa och sega och man är allvarligt less! En sån torsdag hade jag idag iaf. Varit sjukligt trött och gått runt hela dagen och dränkt mej i musiken på min kära mp3 (nej stina, jag har inte dränkt själva mp3;n) Man kan ju också undra vad våran idrottslärare tänker på, när hon vill att vi ska gå ut i spöregn och gå en promenad, även fast idrottssalen var helt tom och vi lika gjärna kunde vara där, men näe, vi ska faktiskt vara ute nu!. Lite oskyldigt skolk gav mej iaf lite sömn sådär mitt på dagen. Lunchen var faktiskt det enda trevliga som hände idag på skolan. Jag och Tove och Kelis satt och diskuterade i en tom matsal i en timme, de var faktiskt riktigt kul!

Den väldigt possetiva inställningen till allt som jag hade häromdagen, har snabbt sänkt sej. De finns så otroligt mycket att fundera igenom och ta ställning till, bestämma sej liksom. Någonstans måste man bestämma sej för vad man vill...Men trots att jag inte går i taket av lycka så är jag ändå på ganska bra humör, det går lite i vågor.
Det ska bli skönt att inte ha så mycket träning nu i helgen och teater avslutningen ser jag fram emot riktigt mycket! Träffa gänget igen och bara umgås en kväll och se på ett genrep. Jag blir så grytm sugen på att spela teater igen. Men det är långt kvar till nästa termin drar igång...=(

Nu är jag iaf 'back in buessnies', jag har köpt mej ett par nya converse, svarta. =) Dom är oförskämt rena, men det kommer jag snart göra nåt åt! Jag har fortfarande kvar mina oranga till tider då det blir lite mindre regn och lite varmare väder.

Snart ska jag gå iväg till träningen, hoppas på ett riktigt kul pass =)
Hade gött

"You said: Well, never mind. We're ugly but we have the music"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback