Over, just over! =(

Sista föreställningen är gjord! Det gick jätte bra! Alla var laddade till 100 och alla gjorde sitt bästa, som alltid! Jag var så grymt trött innan, så det var bara att svepa en kopp kaffe och köra järnet, och det funkade ju!
Tack för alla trevliga stunder på teatern med er (teatrefolket)! Det har varit underbart att jobba med er gänget!
Men nu är de over liksom! Alltihopa! Det känns tomt, väldigt tomt! Att vi har jobbat med de här sen i september och nu så har det varit sista föreställningen och inget mer! Jobbigt det känns! =(


Sen fick jag reda på att det ganska snart är Umestänket. Jag vet faktiskt inte hur jag känner för det. Sen det som hände förra året , asså de bästa vore att få de ogjort. Men man kan inte resa i tiden, de går inte! Men jag åker dit och tänker inte så mycket så ska de nog gå bra...

[vad har du gjort? någon som har bitit dej, eller har du bränt dej? Jo men tjena!]


Idag har jag spenderat några timmar med Josefina, och våra kära gitarrer! Helt underbart det är att sitta där och spela ihop sej och det bara funkar och låter hur bra som helst! Gitarren en av mina allra bästa vänner! Jag och Josefina har många objekt till juldoppet i höst!! =P

Här avslutar jag för idag!
See you

"Inget värt nåt som inte inger hopp"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback