Snälla omvärlden, vakna upp och se er omkring!

Ibland fattar jag inte hur människor tänker. Vart finns samvetet när man står och sparkar på en kille som ligger hjälplös på backen? Asså, rent fysiskt är det inte speciellt svårt, men man undar hur tankarna rör sej i huvudet på människan som sparkar! Helt jävla idiotiskt! Fattar han inte att han kunde ha förstört ett helt liv där? Å jag blir så arg, kan inte människorna i denna värld ta sitt förnuft tillfånga och börja bry sej lite om sin omvärld ibland? Sluta tänka på sej själv så jäkla mycket? Sen finns det människor som gör allt för att göra livet surt för andra människor, dessa människor som gör så, kanske skulle ta och börja göra något av sitt eget liv! Man måste förstå att man faktiskt lever längre än tills imårron, längre än tills efter gymnasiet. Man kanske skulle ta och försöka göra något bra av det redan från början! Senare kan det vara försent!

Annars så;
Idag har jag haft en dag som varit lite annorlunda. Jag gick till skolan till 10.10 och hade ett muntligt nationellt prov i svenska, det gick bra det =) Vi fick nästan tre timmars hål, så jag och några kompisar drog ner på stan och nissade runt där ett tag, hittade en jacka som jag blev fäst vid. Vilken tur att jag behövde en jacka då! Sen gick vi tillbaka till skolan och hade ett til nationellt muntligt prov, den här gången i matte.
Min lärare blev nog lite störd på mej tror jag. Men jag hade faktiskt rätt, även fast det inte var en mattematisk lösning, så var den väldigt rätt. Allting är relativt, det vet vi ju! Efter det att jag hade "bråkat" med min lärare ett tag, gick jag hem. Tränade, och det var ett så grymt tråkigt pass och det gick så grymt segt att det finns inte! Men, såna pass måste man tyvärr också ha.

En liten rättning i gårdagens citat ;Ingen mening att går runt och vara rädd för någonting som man inte vet nåt om, innan man har fått reda på någonting om det.  ska det ju självklart vara. =)

Jusst nu sitter jag och lyssnar på Hellström och dricker påskmust och mår bara bra.
Så här slutar jag för dagen.
Tack för mej!

Money makes you rich and sad! Love makes you lovley!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback