Trött ^^

"Je suis desoulé" asså vad betyder de? För nu har jag haft den meningen på huvudet hela dagen och jag kan inte komma på vart jag har hört de, eller vad det betyder! Ytterst störande!

Annars idag har det väl inte hänt så mycket. Jag har halkat iväg till skolan, somnade på idrotten, av alla ämnen, och halkade hem igen så där runt tre. När jag kom hem satte jag mej vid datorn, kom så småningom på att jag faktiskt inte ville sitta vid datorn, så jag gick och pluggade lite matte i sängen istället. Det resulterade ganska självsagt i att jag somnade. Jag sov till kvart över fem och rusade då upp för att få mej något att äta innan jag skulle iväg till träningen. Som tur var så hittade jag lite mat i kylskåpet som bara var att värma upp. Jag kastade i mej maten och gick och satte mej att läsa i sängen igen. Jag somnade, nästan. Hade iaf gjort det ifall jag inte hade kommit på att jag hade tidig träning. Så jag rusade iväg till simhallen och körde mina meter. Det gick faktiskt riktigt bra! Känns härligt nu inför NM. =)
Och nu är det iaf bestämmt att jag och Lockner ska ta med oss gitarrerna till Bollnäs, det kommer bli riktigt trevligt tror jag! (Asså, det är i Bollnäs NM går)

En vän frågade mej idag vart jag tyckte att mitt "hemma" var. Jag svarade att det fortfarande är i Härnösand, asså okej visst tycker jag om Sundsvall också, men i Härnösand så är jag hemma. Där kunde man liksom känna att man visste vart allt var, man kännde jätte mycket trevligt folk och om man fick tråkigt var det bara att gå och hälsa på Sanna eller gå ut på en promenad i skogen. Minns alla kvällar jag och Sanna bara kunde prata oss igenom, shit vad mycket som blev sagt där. Och sen för att inte glömma Häggdånger, där jag också tillbringat många kvällar.
Ett annat ställe som jag genast kom att tänka på var Öland. Usch vad jag längtar dit! *ler*

Nu har jag nog skrivit klart för idag!
Hade så bra!

"Generals order their soildiers to kill, and to fight for a cause they have long ago forgotten"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback