Utvecklas, Inveckals, Avvecklas?


   'Fröken Sverige' som vi såg idag på skolan, var faktiskt inte bra, bara sådär upplysningsvis. Se den inte, är mitt råd. Visseligen så var skådisarna bra, och då främst Sissela Kyle, men annars så var handligen och utveckligen i filmen ganska långtråkig.

Sen så har jag Utveckalts idag, eller kanska att det var invecklats, eller snarare avvecklats. Jag hade iaf utveckligenssmatal med min lärare och mina kära päron. Man får höra de där gamla vanliga "Jaa, Siri är en trevlig och social tjej som är possitivt inriktiad till nästan allt arbete"  Mitt sista utvecklingsamtal btw, på högstadiet, det är grymt skönt! Men när man sitter där och man känner att slutet är nära, man äntligen börjar se ljuset i den långa tunneln, så känner man att man helst redan skulle vara där. Men jag känner också att mina tankar redan är på god väg och kroppen är fof kvar i grundskolan och de livet man vant sej vid i nio år. Men som sagt är tankarna oftast någon annan stans. Konstant Psykiskt frånvarande. Det märktes också idag på träningen, när jag inte kom ihåg en enda serie och startiderna försökte jag inte ens få in. Detta märkte dock Hasse när jag frågade minst två gånger vad vi skulle simma och vilken starttid det var, sen när jag hade frågat om starttiden så hade jag redan glömt vad jag skulle simma, så då fick jag fråga de en gång till. Han sa till mej att ta med huvudet tills imårron på träningen. Jag började i samma veva sakta men säkert fundera hur det egentligen gick på det där matteprovet som vi gjorde idag. Jag började nämligen tvivla på att det verkligen gick bra överhuvudtaget.

Åå sen lite beröm. Sundsvall har många grymt bra småband! Värt att lyssna på verkligen, ta och lyssna lite på SecondhandRumours tex! Go for it!

Hade så bra vänner!^^
(Men nu blev jag väldigt sugen på att skaffa mej ett piano)

"Jag lever livet och ställer frågorna efteråt "

Kommentarer
Postat av: Marcus

Kul att du nämner oss i din blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback