Julen - TA DIG!

Jag vet inte! Jag vill inte vara med på det här något mer! 
   Varför måste alla fråga HELA tiden?
         "Hur känns det i armen?" "vad menar du med 'sådär'?" "Var det många med idag?" "Varför gör du si, varför gör du så?" "Varför gör du inte såhär istället?" "Det här lät också bra, kan du inte prova det istället?"
Men snälla, sluta fråga så helvetes, jävla mycket ONÖDIGT! JA, Jag känner att det fortfarande kan göra ont i armen, NEJ det är inte bra än, NEJ jag vet inte varför, JA jag vill simma, NEJ jag ORKAR inte disskutera det här! NEJ, jag räknade faktiskt inte hur många som var där, kom dit själv och räkna om det är så jäVla viktigt!   
Öppna käften om du har nåt vettigt att säga, håll den annars stängd!

Nu är dörren låst, och den förblir låst till den 26, då julhelvetet är slut!

Jag är så fruktansvärt less på allt och alla! Snälla låt mig va! Vad har jag gjort er egentligen?

Varför ska man vara så glad när de är jul? Vad är grejjen, det blir ändå inte samma sak igen, försök att fatta det!

Ingen har lust!

Är Himeln öppen för alla? - Ja, det återstår väl att se, det spelar inte så stor roll då...

(Jag ska dit, vad alla än säger, jag kommer att komma dit, jag har gett mig faan på det och då blir de så!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback