Theo, Mattis, Melker..?!

Grattis Sanna till lillebror!

Låt mig säga såhär:
Jag har simmat in i kaklet!
Ont i armbågen, ont i foten, finns inte mycket att göra än att vara ledig i två veckor! Jaha...det har gått tre dagar och jag vet fan inte vad jag ska ta mig till. Vad gör alla människorpå dagarna? när rummet är städat, maten lagad och bullarna gräddade....jaa, jag har ju gitrren som står där och "tittar" snällt på mig och massor av böcker! =)
Jag får ju iallafall köra styrka!

Idag har varit en mycket bra dag! började med att  jag fick reda på  engelska nationella och blev mycket nöjd med resultatet! Tjoho! Seminarium på eftermiddagen och det gick med bra! Bullar nu!

Sen ska jag bara berätta, för alla som vill veta, att Siri Holm kraftigt ogillar, misstycker och nästan hatar när folk (nämner inga namn, men ni/du som känner er/dig träffade kan ju kanske ta er/dig en tankeställare) tar upp ett projekt, men sen bara låter det vara, som om de skulle klara sig själv, som om någon annan skulle hålla allt uppe på ensamma fötter...så Get real, världen funkar tyvärr inte så! Man måste sammarbeta och försöka föra saker och ting framåt genom att hjälpas åt!

(Sen är det det här lilla oroliga som alltid kommer i mitt huvud innan någon kommer hem. Förlåt, men jag vågar inte lita på det till 100%...)

Kolla på julkalendern, den är bra! =)

Fridens vänner och glöm inte att leva också i all julstress! Se er om, ta en kopp te och njut istället av att året snart är slut!

"You can call me when you want to speak with me again. Take your time and come back when you want to use some time"

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

dansa vilt min själ lär dig aldrig att marschera!

2006-12-21 @ 17:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback