Deeg^^

Det börjar visst bli lite längre tid mellan inläggen nu. Men jag har annat för mej än att sitta och hänga vid datorn så det är inte speciellt konstigt faktiskt.
Igår var jag i Härnösand igen, eller jaa inte riktigt ända dit, till Häggdånger. Dock tog det ett bra tag att komma dit, efter avhoppande på fel busshållplats, mycket traskande på E4, lite till transkande på E4, en del ringade fram och tillbaka i mobil, lite "liftande" och hysteriskt vinkande så kom jag tillslut fram =) Med rejäl skoskav och varm upp till öronen. *haha*

Dagen idag måste jag säja har varit  näst intill perfekt. Alicia väckte mej vid elva och vi satt och åt frukost till halv ett kanske. Vi tog med oss gitarren och placerade oss på gräset vid ån. Kanske är det så att alla änder och diverse andra olika fåglar dras till ljudet av musik, för under helatiden när vi satt där vid ån kom det fram fåglar och stog och tittade på oss. Dom kom så nära att vi nästan skulle kunnat ta på dom, om vi hade velat de. Eller kanske är de så att fåglarna försöker hitta på alla möjliga orsaker för att slippa ifrån de där jätteäckliga vattnet. (Man skulle inte bli förvånad om det började bubbla en varm dag)
Efter det tog jag och Alicia oss till Tinells och fikade lite. Trevligt att sitta där på Loftet med en filt och en varm kopp te.
Idag har också Urkult biljetten blivit bokad. Det börjar visst närma sej. Något som också bärjar närma sej är Lars Winnerbäcks konserten, och Winterdäck måste man har på vintern för att inte halka, och när man halkar gör det ont, ont har jag i fötterna men mina converse är verkligen fina grejjer, att ta grejjer är inget för kloka människor, en klok människa är ju Nelson Mandela, och Mandel(-a)  kan man ha för att göra madelmassa, och semlor är något som jag verkligen tycker om, om man inte tycker att världen är rättvis så får man försöka göra något åt det, åt gjorde jag idag, idag har jag varit vaken väldigt länge och nu är jag trött!

Flummit
Hade bra kära vänner

"Red is the colour if your heart when it's cut out, red is the truth, red the life and you can't tell where it starts" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback