Ett självkontrollerat irrväder med en enorm energi!

LARS WINNERBÄCK! Vilken man! Igår var helt otroligt! Lars Winnerbäck på scen i Parken! Och Hovet, vilket gäng, vilket samspel. Sjöng/Skrek mej rejält hes och fötterna blev trötta, trötta, trötta, men vad gör väl de när Lasse med Hovet står på scen?! Dom är så underbart bra!!

Imorse var det ganska rejält segt att komma upp klockan 06.30 måste jag säja. Tungt, och jag tror allvarligt talat jag inte var riktigt vaken innan bussen anlände till H-sand. Sen var det jobba på FBV. Man blir nostalgisk när man kommer tillbaka dit. Alla mysiga människor och miljön gör att jag riktigt stormtrivs. Jag blev friad till två gånger och de blev t.o.m slagsmål för min skull. (ta de inte för allvarligt, slags rollspelsaktigt) Ähe, riktigt kul var det! En hel del snack blev det också med diverse roliga människor, och jag märkte att mina kunskaper om ostprossesen inte sinat ett dugg. Men man blir dock totalt förvirrad när det kommer en hel busslast med tyska turister som vill veta allt om hur man kokar kaffe över öppen eld, dom är också läskigt intresserade över vårat våffeljärn och tycker att det är väldigt exotiskt och västerlänskt att diska med varmvatten och såpa under bar himel. Allt på tyska. Mina tyska kunskaper består av två ord. Det ena är (och bry er för gudskull inte om stavningen) "Kese" som betyder ost och "hauptbanehofe"-järnvägsstation. Det sist nämnda hade jag inte överdriven stor nytta av idag på. Haha...

Samanfattningsvis har jag haft det jävligt grymt kul de senaste dagarna, och det fortsätter, eller jaa, jag får vänta i en vecka först men, det överlever jag ju!

Näe, ta hand om er vänner!
Hade gött!

"För jag vet att du älskar mej, annars stämmer du inte in på min filosofi"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback