Jag är et skrutt

Jaha, då satt man här igen då, efter ännu en dag med onödigt görande. Har varit nere på stan med Alicia, fikade och satt vid ån, asså vi har verkligen inget bättre för oss. Man vaknar liksom utan någon som helst abition för dagen. inget man vill göra, inget man behöver göra. Det är ju ganska skönt att liksom bara ta dagen som den kommer, ändå längtar jag lite efter att få något vettigt att fylla mina dagar med, Som Urkult tex, som jag ska åka till på måndag. (Det ska bli så grymt kul) Eller att få börja jobba igen, på fredag är första dagen ut, sen så en vecka utan jobb och sen tio dagar, mer eller mindre i sträck. Det ska bli riktigt kul att vara tillbaka ute bland folket och sen börjar skolan. Inte långt kvar nu asså, och mitt i alltiohop börjar även simningen igen. Trevliga tider, fast det finns ju också saker som händer som inte är så jäkla kul....

Igår hade jag en ganska rolig konversation med Stina på msn,mitt internet har som nöje att logga ut och in hela tiden, Stina blev less och skrev:
"Asså siri, nu tycker jag att du ska slänga ditt jävla internet i väggen!!
Siri säjer: "jaa de kan jag ju iofs göra, bara det att mitt internet är trådlöst så det finns inte så mycket att slänga! Fast jag kan ju iofs slänga det i brandväggen" *hahaha* (man har ju humor)

Jaja, hade gött vänner!
Take care

"Och det ska eke över skog och berg att sanningen ljuger och att drömmen är sann"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback