Like a rollercoster

"Feel the magic in the music and music's in me"

Förstämma i Delsbo igår, något jag verkligen ska göra igen. Lyssnade på mycket trevligt musik och dansade med Keelis och Toveh, helt underbart att stå där på dansgolvet med den underbara stämingen och så sjukt bra tryck det bara kan bli på ca 100-150 pers (Alt.)! Yee
Efteråt var vi ganska rejält trötta kan jag ju meddela omgivningen, men det var det värt, absolut, helt otroligt kul!

I fredags var jag och såg på "Da Vinci koden" med några simmare, jag har inte läst den boken, men däremot  "Änglar och demoner", filmen var väl helt okej, men lite så känns det som om Dan Browns böcker inte precis är idealet för en bra film-på-bok film.
Efter filmen blev det Down town, och billjard! Första gången jag spelar och jag satte faktiskt 5 klot. 3 st som jag skulle sätta, och två gånger satte jag den vita! Haha, det var grymt kul iaf! =)

Nu i helgen så börjar Gatufesten i Sundsvall. Jag tror att det kan bli helt okej, på festival och musik delen.  Ark, Thåström, Vapnet och The sounds bland fler. Annars är det mest fullt med öl-tält och stupfulla människor, och jättehög bas så att väggarna typ skakar! Jag känner på mej att jag kommer få träffa jättemycket folk, det är alltid kul, även fast några kommer lysa med sin frånvaro.
Men jusst nu känner jag inte att jag ser framemot det här med GF jättemycket, fast det beror nog mest på att jag är trött och less(-en?). Det blir nog bättre...

Slut bloggat för idag!
Gött mos vänner!

"When you´re allone, keep on keeping on"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback