Music is life!

Thåström.Ja nu har man sett honom också, påminnde läskigt mycket om min farbror. Det var ett av mina självklara val när jag satt med programmet framför mej till Sundsvalls Gatufest (GF), inte för att jag tycker att han är sådär jätte bra som soloartist, men att han både vare med i Ebba Grön och Imperiet gör att det är en man, man vill ha sett iaf en gång på scen innan han lägger ner verksamheten. En kort sammanfattning av hans konsert då, han spelade ca tre låtar som jag tycker är bra, varav endast EN Ebba Grön låt, och han verkade allmänt borta hela tiden. Hans "små" tix som han hela tiden höll på med liknade Jack Sparrows väldigt mycket och allt som han har provat i sina dar gjorde sej ständigt påminnd. (Nästan ett under att han fortfarande lever) Men om jag blev erbjuden att gå på en av hans konserter en gång till, skulle jag tack nej. En gång räckte och nu har jag sett honom.

Idag är det Hardcore superstar, The sounds och The Ark på listan av "att kolla på". Längtar verkligen till The Ark, så helt otroligt härliga! Deras musik och jobbet som alla bandmedlemmarna görpå scen är ju helt otroligt! Det är en sån grymt skön känlsa när man ser Ola Salo ge verkligen allt kompat av bandet! ÅÅ så härligt!
Sanna kommer ner idag också, det ska bli sjukt kul att träffa henne igen, det var verkligen längsen och jag bannar mej själv för att jag är så dålig på att hålla kontakten men Härnösand folket!! Illa, illa Usch usch usch!

Lars Winnerbäck konserten närmar sej! Helt sjukt kul och faan vad jag längtar! Det är liksom inte klart med vilka jag ska gå med än, men jag känner en hel hög som ska dit så det löser sej! Lars Winnerbäck, vilken man!
Urkult är snart klart för min del också, har snackat ihop mej med dom jag ska åka dit med och päronen är övertalade för länge sen. Ett litet problem har dock framstått, inget jag tänker ta upp här, men några vet nog redan vad det handlar om. Asså liksom, den sista veckan? Sen så är du liksom borta från Sundsvall, på läänge! Fan. Men ffs vilken jävla chans liksom, som att glida på ett bananskal från gymnasiet. Men vadå, sista veckan? Visst jag vill jättegärna åka på Urkult, liksom äntligen blir de av, men jag skulle fan kunna stanna hemma för din skull! Aja, jag har ju ett litet tag till på att bestämma mej!

Nu ska jag sova lite tror ja, så att jag kan leva livet som faan ikväll!
Gött Mos vänner!

"Feel the magic in the music and the music's in me" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback