På väg till Urkult

Imårron bär de av till Urkult. Äntligen, måste jag ju få säja, efter iaf tre års förhinder så blir de av! Även fast det mesta känns riktigt sjukt kul med den här ideén, så måste jag erkänna att det finns ett sting av ångest med också. Men saker och ting löser sej, så är det alltid, om man inte tror på att det ska funka, så gör de de inte heller, så därför tror jag stenhårt att allt kommer gå bra!
Så, väskan är fullproppad med massor av kläder och annat jox man behöver, gitarren är stämmd, mp3 ska sättas på laddning, och jag har med mej ett extra minne till kameran. Toppen! =)

Den senaste veckan har jag faktiskt inte gjort så mycket, umgåtts med Joel lite, badat med Al, stickat och sovit massor. Sen var jag också och jobbade i fredags, vi flyttade in grejjor i det nyrenoverade köket. Trevligt, trevligt.

Jag måste bara instämma Philo.blogg.se (mkt rekomenderad annars med) men allvarligt talat, lukten och känslan när man går ut i naturen efter ett sommarregn, det finns knappt något bättre!

Då tycker jag att alla ska hade så väldans gött den här veckan.

"Ta min hand, du tände min eld, du gjorde drömmen sann"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback