Å, nu är det verkligen sommar!!!^^

Och där åkte Sverige ut från fotbolls VM med dunder och brak!

Idag har jag varit ganska kreativ. Jag har bakat beagles. För er som inte vet det, det är mer än en hund, det är också Små bullar med hål i. (Och dom läser väldigt bra *asg*) Man ska koka dom innan dom ska in i ugnen, dom blev jättefula, men goda. Så nu kommer jag ha en tvångstanke på att baka massor av såna där tills jag är nöjd med utseendet också. Jag är sån, tycker att det är mycket roligare att baka och laga mat än att äta kakaorna och maten. Asså det där kan ju lätt misstolkas märker jag, men så här är det; jag står jättegjärna i köket och bakar och grejjar på, utan att vara tvungen till det. Sen hamnar det oftast i frysen! *Haha*
Idag var det träning också, det var riktigt skönt att simma, men sen kan man ju diskutera passet. Förra veckan var det lökpass nästan hela tiden men idag var det värsta farten. Trött blev man!

Å nu spelar dom Lars Winnerbäck - Stockholmkyss på radion igen! JAA! "Min sans har jag och förnekat min hemstad har jag glömt"

Midsommar har det visst vare sen sist. Ja en samanfattning på de...hm riktigt trevligt! Vi kom ut till ett par kompisars stuga och tillbringade kvällen där, med bad, kubb, myggbett och grillning (Allt som midsommar ska innehålla!)  Helt underbart härligt! ÅÅ vad jag älskar sommarkvällar!!!!!

Nej nu är det dax att sova!
God Natt Världen

”Man ska vara stolt över sig själv, och tro på sig själv, för gör man inte det själv, hur ska då någon annan kunna göra det?”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback