Gott och blandat^^

Okej, nu har jag varit i Uppsala hos systeryster nr.1. Vi knallade runt i Uppsala city och höll på att dö av värmeslag. Vi gick en promenad i Flogsat och höll på att svimma av värmeböljan. Vi jagade Wiskey (en katt) när han hade tagit en skata (han är för dum för att veta vad han ska göra av den, så det är lika bra att ta den ifrån honom) och höll på att svettas ihjäl, Vi satt i soffan och läste och hade fläkten på högsta. Kort sagt, det har varit varmt, varmt, varmt. Men den större delen av vistelsen har jag bara haft det helt underbart trevligt och kul! Den andra delen har varit ganska kaotisk i mitt huvud, det är så jäkla mycket, vet inte hur eller vad jag ska tänka, vet inte om jag ska skratta eller gråta, gråta ligger nog närmast iof, men kände inte att jag kan göra de, i risk för konsekvenserna...kan eller vill inte förklara det här, men ni kan ju alltid fråga och hoppas på svar...aja nog om de....

Sen är jag väldigt nära att gå och pierca mej. Nu har jag tänkt på det allvarligt i ett halvår, och nu är det riktigt seriöst. Läppen vore snyggast, men min kära mor tycker inte att jag ska göra det innan jag är 18 (hallå, det är ju 2 år dit!!) men hon godkänner ögonbrynet (Hm!) Ja, jag kanske kan övertala henne, för jag vill verkligen göra det snart! och när jag snackar snart, snackar jag typ torsdag! *Hehe*

Min Mp3 gick väldigt 'lägligt' sönder natten innan jag skulle åka iväg till Uppsala. Jag vet inte vad jag ska ta mej till, för jag lyssnar verkligen på musik Alltid.Jag ska gå till affären där jag köpte den och se vad dom kan göra, annars får jag väl spara till en ny...någon som har förslag och tips om någon som är bra, så hör gjärna av er! Ipod ligger ganska högt på min lista....

Nä nu ska jag ta och göra mej en kopp te till tror jag!
Hade så bra vänner!

"So I say to you, What a Wonderful World"



(Om man vill gråta måste man släppa kontrollen och jag vågar inte göra de än...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback