It´s bloody cold!

Nu har jag nästan värmt upp mej efter helgens tävling i Sollefteå, Risösim, hatobjektet på hela sim-sässongen! Det har alla år som jag kan komma ihåg (iaf 6 st) varit Kallt, Blåsigt och Regnigt,Förutom Ett år, som det var jätte fint och varmt. Men i år så skillde det sej tyvärr inte från majoriteten! Hela helgen har jag gått runt och frusit som en gris (det är grymt), varit blöt, även ovanför vattnet och sett ut som en michilnegubbe med alla kläder på mej. Simningen har inte gått alls, det var bara på 50 fjäril som jag simmade bra, resten hade varit bättre ogjort. Men humöret har ändå varit ganska högt, överlag, och när det har sviktat har man fått en varm kram och lite snälla ord från en av världens absolut bästa människa! Tack för att du finns Joel!
Men ändå så kan jag faktiskt sammanfatta helgen med ordet 'Kul' och det känns bra! Jag har träffat mycket folk som jag inte hade sett på länge och det är alltid trevligt.

Dagen idag har mest gått ut på att försöka återhämta sej från helgen, gått lite på stan och spelat gitarr. Har lärt mej Anna Terheims version på Shoreline, det lät faktiskt bra! Det är ju en pianolåt egentligen, så jag hade inga höga förväntningar på framgång med gitarren, men det lät mycket bättre än vad jag hade gissat!

Nu har jag bara tre dagar kvar i skolan, som kommer gå ut på att dryga runt på SPH(Sporthallsbadet) med skolan, "springa" Höglundaloppet och spela oss ut ur skolan! Har ingen lust alls med de två första, kanske kan hitta på något sätt att slippa...., men jag för nog ändå lov att stå ut, snart är det slut!

Ja, det var allt för idag.
Sir Aj har talat!

"Generals order their soildiers to kill, and to fight for a cause they have long ago forgotten"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback