Och så blev det torsdag....

Jag skrev faktiskt igår, men det försvann av någon underlig andledning när jag försökte förstå mej på min dator...det var ett ganska trevligt inlägg för er som vill veta...

Nu är vi glada, jag har lärt mej två jättefina låtar på gitarren, Isabelle och Sång till friheten av Björn Afzelius. Ni som inte har hört dessa låtar, tycker jag verkligen ska ta sej tid till att lyssna på dom, för det är bland de bästa  latsätt att spilla tid på!! Ni som behärskar intsrumentet gitarr, tycker jag absolut att ni ska lära er dom låtarna, för dom är inte speciellt svåra, bara man kan ta diverse barreè-ackord. (Eller hur det nu stavas)  

Me and my gura
(Playing the guitarr-Am)

Jag är lite orolig nu, om att somliga inte kommer hem som dom lovat, för sjuttioelfte gången, och att somliga andra kommer bli så jävla bittra över deras situation som gammal att dom kommer gräva ner sej, och att andra inte ser till att äta ordentligt, det var faan nog som det var redan! Att somliga gör något jävligt dumt och att somligas medecin tar slut och dom faller tillbaka....
Faan ta mänskiligheten och alla jävla ideal!! 
(Okej, vart bara tvungen att skriva av mej, det var bara skit, glöm det!)

Imårron ska jag hjälpa pappa och Alison att bära upp lite lådor och växter till ett berg, för något forskningsprojekt. Ska upp ganska tidigt, halv åtta, så det är i högsta grad dax att sova nu!

Hade gött vänner!

"Jag skulle svalka öknarna, jag skulle smälta isarna för en oersättlig stund i din närhet. Jag skulle skingra skyarna, jag skulle lyfta slöjorna för ett svinlande bevis på din kärlek "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback