Blandar ut min tid med lite te...


Jag sitter här och blandar ut min tid med lite te! (Tack Lars Winnerbäck för denna underbara mening!)
Slokhatten är funnen och återupptagen! Conversen är framtagna och dom blir dygnsura så fort man kliver utanför dörren, snön rasar från taken och jag var nära att bli träffad idag! Med andra ord: våren är på väg!
Iallafall nästan...


Idag har jag gått runt och sjungit på "Vilken underbar refräng" hela dagen. Den låten blir man ju så glad av, och speciellt om man sjunger den jätte, jätte många gånger! Mina kära vänner blir inte glada. Dom blir närmast väldigt irriterade, de meningar jag har fått höra mest idag från dom är  "Men Siri, håll tyst!" och "Siri, vet du vad 'byta låt' är?" och "Näe, ska du sitta här så byter jag plats, för du sjunger ju alltid på den där låten!" och "Ge upp!!"
Haha jag har haft en väldigt rolig dag idag =)

 Ett infall jag fick idag är att jag längtar till sommaren, för jag kom på att jag tycker att volleyboll är skit kul. Men en sak som är ännu roligare är ju faktiskt beachvolley, inte med så mycket regeler och sånt. Minnen väcks genast från SM i sommras, då det var typ 22 grader i skuggan minst och vi stog mellan passen och spelade volleyboll i fyra timmar! Det var så grymt kul! Men vännerna och lite annat trevligt folk. Det gick åt ca en lite jos till oss var och humöret var på topp hos alla! Sen var det sand upp till knäna, men vad gjorde väl de när man hade en hel jättestor bassäng med massor av vatten att tvätta bort det med!
Näe, någon måste ta med sej en boll till Kreta i maj asså! Då blir de nog spela av ifall vi hittar ett nät! 

Linn make my day today! För hon berättade för mej att vi inte har de där två sista sidorna i fysik till provet
nästa vecka! Man blir ju glad!

Nej nu tror jag att jag ska spela lite gitarr!
God Natt Världen!

"Så enkelt, så enkelt att bara ett barn klarar av det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback