En ny upplevelse varje dag!

Här sitter man nu med en blogg. Trevligt, Trevligt!


Dagen är ännu ung, men jag har redan varit och tränat. Trött som jag vet inte vad, men dum som jag är så gick jag ändå upp, åt lite frukost, och gick iväg och körde några meter. Lade ner verksamheten vid sju, när tålamodet började sina och traskade hem i kylan.

Jag har funderat på de där lite. Egentligen, så är de faktiskt mars, men snö är de och kallt är det likförbannat! Jag som trodde att det skulle bli vår och jag plockade fram mina conversre och lade undan vantarna, så, vad får man se dagen efter? Tio minus och snö, massor av snö. Man blir ju lite less!

Igår var en trevlig dag. Jag gick runt och bara var allmänt glad på skolan. Sen efter skolan så träffade jag Stina, the one and only, och vi gjorde semlor och satt på mitt golv och snackade. Alltid lika trevligt att prata med den tjejen =)
På kvällen gick vi iväg till Tonhallen och såg på Joel när han spelade i Escape, de var en upplevelse. Frack är faktiskt snyggt, och teatern var bra!

Annars så flyter livet på, har en massa saker som jag vill och borde göra, men när ska jag hinna de, har lite dåligt samvete för de där, men jag tror att det hänger ihop lite med att det sket sej totalt förra gången jag var på väg....


Ajja, nu ska jag gå till skolan och spela in någon film....

Hade så bra, ta hand om er!


"Jag tittar upp på himlen, för att se en stjärna falla, inte för att jag vill önska mej någonting, utan för, att jag vill se att det som glittrar mest kan falla" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback