Härligt Gänget!

Nu har jag inte bloggat på ganska länge. De beror endsst på en orsak och det är att vårat kära internet inte har varit vän med oss, vad vi nu har gjort vårat internet kan man ju fråga men....
Mycket har iallafall hänt i mitt liv på dessa dagar. "Konstigt" nog handlar det som vanligt om simning och teater.

I fredags gick jag runt och var allmänt lycklig hela eftermiddagen. Dels för att den efterlängtade Lars Winnerbäck skivan ramlade ner på dörrmattan och dels för att ett genrep var i antågande och för att det gick så otroligt bra att simma! På genrepet gick det faktiskt ganska bra, det ska de inte göra på genrep, på genrep ska man strula till allt som kan strulas till för då slipper man göra det på någon föreställning istället.  Men vi strulade inte till det, utom då möjligt vis att det behövdes tre suffar, men men.
Premiären på lödagen gick jätte bra, jag var aldeles sprallig innan så jag var tvugen att städa min gaderob för att inte gå upp i taket. Det var välbehövt kan jag säja! Men det gick bra som sagt och premiärfesten efteråt var  riktigt kul! Vi satt i två timmar och lirade gura och sjöng lasse låtar! En kväll värd att minnas!
Sen var väl inte föreställningen på söndagen något speciellt, men det gick utan större problem och Dagbladet tyckte uppenbarligen att det var riktigt bra! =)
Idag däremot gjorde vi, enligt mej, lugnt den bästa föreställningen hitills! Publiken var underbar och alla gjorde sitt absolut bästa! Tack gänget det är underbart att spela med er!
Nu har också en av de personer som jag verkligen ville skulle se, sett! Men det är fof ganska många kvar! Kom och kolla! =)

Idag bev jag less måste jag säja, vart tog våren vägen? Det kan ju inte börja snöa nu! Nä skärpning Moder Jord!

Annars så är jag väldigt skoltrött! Kemi prov på onsdag och jag känner det bara som jobbigt! Men som en liten ljuspunkt i ämnet så är det snart påsklov och det tackar vi för! Som en liten ljuspunkt till så är det också ganska snart sommarlov faktiskt, det är inte så långt som man kan tro kvar!! Härligt!

Nu borde jag sova, men jag tror inte att jag orkar! Haha. (ganska glädjelöst skratt) 

'
God natt världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback