I'll get it!

Nu är de så att jag är både jävligt less och väldigt glad. Less är jag på skolan, skolan och något mer var de, javisst ja skolan. Inegt mer behövs säjas!
 Glad är jag för att jag gjorde något som jag inte trott att jag skulle klara. Händelseförloppet var ungeför så här: Siri kommer till teatern fyrtio minuter innan dagens föreställning ska börja, Hon går och gör sej iordning och små pratar med lite folk tills klockan blir en halv timme innan. Hon får för sej att hon ska byta om och gör de, då får hon reda på att "lärarinnan" är jättelessen (med all rätt) och kommer inte kunna genomföra pjäsen. En stund ,på ca tio minuter, går åt till att fundera på, Vad ska vi göra nu? Jamen Siri, du kanske skulle kunna vara lärarinna, Öh, okej, visst om jag får kolla manus nu så kanske jag kan fixa de. Ett maus plockas fram och Siri sätter sej med pastorn och tränar repliker. Tre gånger hann vi, jag fixade en av de tre helt. Okej, på med kläderna och ut och köra, för fullsatt publik! Det gick riktigt bra för omständigheterna och Siri kommer knallande bakom scen väldigt nöjd med sej själv. Det kan man kalla femminuters pluggning.  Äh, kul var de! =)

Sätter punkt här idag!
=)

"Generals order their soildiers to kill,and to fight for a cause they have long ago forgotten"

(Hade tänkt att skriva någonting annat idag, men jag skjuter på de till obestämd framtid)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback