Ingen aning...

Om någon skulle fråga mej hur jag mår jusst nu, skulle jag svara "jag vet faktiskt inte".
Mitt humör svänger hela tiden mellan att vara jätteglad, full med vårkänslor och kärlek, till att vara stressad och ha en ångest som är fruktansvärt svår att beskriva, och sen till att vara helt förtvivlad!
Glad är jag för att det som flyter på flyter på väldigt bra, det har varit en dag med ett väder som man nästan skulle kunna kalla vår och det gick bra att simma idag.
Stressad är jag för att jag måste lösa ett litet problem som jag har mot min teaterlärare, han tycker att teatern kan ta upp all ledig tid man har och att  ingenting kan gå före teatern. Här kommer jag med en ide om hur jag ska hinna träna och spela teater samtidig och han frågar om jag inte kan lägga simningen lite tidigare. Jag gillar inte tanken på att jag måste säja till honom att jag inte kommer att kunna vara med på alla rep nästa vecka, om han inte fattar då, så vet jag inte vad jag gör! Jag började med teatern för att jag dels tycker att det är skit kul, men dels för att jag ska kunna slappna av på simningen. lite svårt att förstå det där kanske men så är det iaf! Det blir jobbigt när de krockar!
Varför jag är förtvivlad kan jag inte skriva, det är för privat, inte för mej utan för min kompis, jag går iaf runt och är allmänt orolig, och blir väldigt glad så fort man får ett livsteckan från vännen i fråga! 

Sen så tycker jag att om ni som läser det här inte lyssnar på Lars Winnerbäck, börja göra det! Ni som läser det här och redan lyssnar på Lars Winnerbäck, lyssna mer! För Lars Winnerbäck är verkligen bra, han har så otroligt kloka texter och de får en verkligen att fundera på hur omvärlden egentligen ser ut, och på vad man egentligen står i olika frågor!

Nä med dessa sanningens ord avslutar jag dagens blogg.

Hade bra vänner!

"Allt som sker, sker.    Allt som när det sker får något annat att ske, får något annat att ske.    Allt som när det sker får samma sak att ske igen, sker igen.    Men gör det nödvändigtvis inte i kronologisk ordning..."

( okej, läs det en gång till....ur "liftarens guide till galaxen")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback