The Big Question, det börjar närma sej!


I helgen har ju en annan tävlat =) det var rikitgt kul och man träffade en massa roliga vänner man inte sett på länge! Att vara på simhallen 20 timmar på en helg, gör att man blir ganska trött! En annan sak som gör att man blir trött av att tävla är ju faktiskt att man jusst, tävlar. Jag har simmat nästan allt jag har kunnat den här helgen och de blev ju då 10 lopp. Men det är så grymt kul att simma och vara där med kompisarna att lite trötthet inte stör speciellt mycket. Visseligen deckade jag vid nio igår, men men.
Bra gick de, iallafall ganska bra! Skulle väl viljat ha en bättre tid på 100 bakåt, men det tar vi på Norrländskan =) Som förrästen går i södraste, södraste Norrland, all heder till Bollnäs men helt ärligt så ligger det faktiskt ganska mycket mer känsla i att vara jätte långt upp i Sverige än ganska långt ner, när tävlingen heter Norrländskamästerskapen! Boden gillade vi förra året!

Idag har jag haft en trevlig dag. Skolan var väl inget uppseendeväckande kul, men efter skolan hade jag trevligt. Med lite bra sällskap, en trevlig stund på simhallen och ett bra rep på de, perfa! Sen att det saknades både rätt datum och tid på affisherna var ju lite komiskt, men vad kan man inte fixa med en penna? Så nu kommer det iallafall upp när, var och hur på lite ställen i stan om teatern! Kom på lördag och kolla! =)

Jag har kommit på en liten grej; det finns ju tandkräm med lite rött, lite blått och mycket vitt.
Hur sjutton kommer det in i ränder i tuben? Sen också, ifall man skulle blanda ihop alla de där färgerna, skulle det bli lila då? För rött och blått blir ju som bekant lila, men funkar det på samma sätt i tandkräm? Svaret som jag har kommit på är 'antagligen'...

Idag fick jag reda på en grej också som jag inte vet vad jag ska tycka om. Det är delat, jag ska inte skriva vad det är för det känns inte bra. Men asså, näe, jag är lessen, men jag tror inte att jag kan glädjas åt det jusst nu, jag vill ju självklart det, men det känns så svårt! Jag vet ju ändå att jag hade gjort samma sak. Och jag tänker inte hindra dej, du gör helt rätt, men jag kommer sakna dej som fan, även fast vi antagligen kommer fortsätta att träffas men ändå! (sen de där med att fortsätta träffas har jag väl inte allt för bra erfarenhet av). 
Men det är långt till sommaren... 

Ja, det var allt för min del idag
Take care

"De är varning för ras, gå så försiktigt du kan, dina ögon kan krossa min värld, som stenar mot glas..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback