Välkommen till världen Mette!

Japp, nu sitter jag här och är glad. Jag fick nämiligen reda på att min kompis har fått barn, en liten flicka =) Holy Wonderful!

Idag har jag börjat på sportlovsträningen, första passet gick väl inte uppseendeväckande bra, inte bra alls om man ska  vara ärlig, inte blir de bättre för att min kära tränare Hasse säjer att vi ska ha VO2 ikväll istället för på onsdag. Oj vad bra de kommer gå...eller kanske inte. Vi får väl se helt enkelt.
Jag har hunnit med att jobba också, de är alltid kul, även fast man stöterpå lite knepiga typer iband...

Sen har jag  kommit på en fråga som jag gjärna skulle vilja ha ett svar på, jag har en liten känsla av att jag kommer att gå runt och fundera på de där ganska länge ändå...men men...
Så här är de; Om himlen ligger uppepå molnen, (och här menar jag asså himlen där gud och hela de gänget sitter och dit man tror att alla döda kommer(om man varit snäll)) då måste man ju se den när man åker upp i rymden. För om man ska till månen tex, då måste man ju ovanför molnen och då måste man ju kanske få sej en skymt av sankte per och Gud och kanske sin gammel mormor eller nåt sånt. De vore ganska coolt. Och om man då inte har fått se någon himmel av detta slag (där änglar står med trumpeter och spelar harpa, där man kan bada bland de rosa molnen osv) vart är himlen då, finns de ens någon himmel? Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro, (kanske är de bäst att inte tro alls på någonting) men iallafall så om jag skulle hamna någon stans när jag dör, då vill jag hamna i Nangijala! de verkar helt klart vara de stället som jag skulle trivas bäst i. Jag menar att man kanske blir lite less ,på att se halvnakna gubbar med massor av skägg sittandes och spela harpa, i längden...

De var allt för mej en dag som denna...
hade så bra kära vänner!

"Red is the true, red is the life and you can't tell when it's starts"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback