Vanilj te är fruktansvärt gott...

"jag är inte dålig på att stava, de är bara det att bokstäverna hamnar i oordning när jag ska skriva dom"


Idag så har jag haft en väldans bra dag! =)
Den började med att jag ägnade 3,5 timmar till att vara på teatern och repa. Riktigt kul, man dricker te, snackar med folket och är på scen emellanåt.  De börjar urarta sej till en riktigt bra teater tror ja, repliker börjar sitta, man vet mer och mer när, var och hur man ska vara på scen och reaktionerna klaffar oftast.
 Efter teatern så åkte jag direkt till simhallen och simmade. Träna, träna, kul =) Passet kändes långt och ganska drygt, men ändå så finns ju den där glädjen kvar så fort man kommer på att man faktiskt ligger i vattnen. Jag hade en Kent låt på huvudet och de är ju alltid trevligt.


Annars känns de väldigt svårt att förstå att de faktiskt  är sportlov nu, de känns som om de är lördag idag (vilket är väldigt skumt, för igår så gick jag runt och tyckte att de var söndag hela dagen) och att jag ska gå i skolan i övermorron....men de ska jag inte och det gillar jag =)

Resten av helgen har också varit trevlig. I lördags var jag på teatern mellan 11.00-15.30, jag kan meddela omgivningen att jag var grymt trött efter de, vill ni ha bevis kan ni ju alltid fråga Joel...
Ja, som ni kanske förstår åkte jag sen hem till Joel och tillbringade kvällen där. Riktigt bra dag med andra ord =)

Jag ska passa på att säja: Grattis Linneá Bäckman till uttagningen till Paralympics, jag är glad för din skull, lycka till så mycket!

Nu så slutar jag här för idag!
Hade bra vänner!

*over and out*

-wake up this morning, smile whit the rising sun-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback