9 dagar kvar...

    
Timmen börjar bli sen och Siri sitter och försöker skriva en saga. Det säjer ju sej självt vart det kommer hamna. Någonstans där man har gått förbi orden 'seriöst' och 'allvar' för väldigt länge sen. Sagan kommer antagligen handla om vätten Vincent (som faktiskt nästan kan räkna till sju) och hans bästaste bästa vän draken Evert. Dom ska tillsammans träffa lite olika varelser, som tex den blödtörstiga mullvaden Ralf. Jag måste ha klart den tills innan jag drar iväg till Kreta med simmarna på nästan torsdag. Jag har en uppsats i so också som jag måste ha klar snart, så jag kommer antagligen tillbringa helgen med att plugga. Egentligen var det meningen att jag skulle åka iväg till Ume på tävling, men skolan går faktiskt före. Ganska skönt egentligen eftersom mina känslor inför den tävlingen har varit ångest, ångest och ångest. Fast ändå hade jag försökt att tränga undan dom tankarna och det hade varit en otrolig lättnad när, om jag hade gjort tävlingen utan att behöva tänka på det där. Men nu slipper jag och iaf måste verkligen plugga.

 Ja har jag fått reda på vad "Je suis desoule" betyder. (Om ni läst min blogg för ett tag sen, så fattar ni)  "Je suis desoule" betyder tydligen "Jag är lessen" asså, typ, "jag är lessen för att du behövde höra det här"  

Nu har jag genomlidit en helg på Vårmässan utan att få några allvarliga men av det. Det har faktiskt varit roligare än väntat, även fast det känns som om det ändå var ganska tråkigt. Men pengar till klubben kom det ju in, så det är bra. Jag har dragit en slutsats i helgen, nämligen; det är roligare att stå på parkeringen och vinka på sura bilister än att vara besöksmottagare och bli utskälld av utställare. Kan inte förklaras måste upplevas...

Tack för mej idag!
Hade gött vänner...

"Nu har iallafall jag ramlat klart"
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback