Ett långt utlägg om varför fredagen är så bra!

Fredag! Det är alltid något speciellt med fredagar. Fredag liksom, dagen efter torsdag (eller före torsdag, lite beroende på hur man ser det, och vilken dag man befinner sej på. Om man är på fredagen också händer det något viktigt på torsdagen efter, då är man ju på fredagen innan torsdag, om man är på torsdagen innnan den fredag vi snackar om så är ju fredagen dagen efter tordagen, om man är på onsdagen i veckan och det händer något på både torsdagen som kommer och torsdagen efter, den torsdagen som kommer, så är ju fredagen, en dag mellan torsdagarna. Aja, om ni inte fattar det där är de ingen fara, ni kan fråga om ni vill veta hur jag tänker, men vänta er inget förståligt svar!)
Nä men tillbaka till ämnet, Fredag!
Efter fredagen så har man oftast två hela dagar som man inte har någon skola alls och en dag som man inte simmar på. Alltså en dag som man har absolut inget att göra på, man kan sova så länge som helst och bara glida runt och må bra! Vad har nu fredagen med det här att göra? Jo, om man går runt och tänker på hur skönt man ska få det på lördagen, efter fredagen, så blir fredagen en väldigt bra dag det också! Man går runt med ett stort leende på läpparna och sjunger på någon bra låt. (Nu sjunger jag ju iof alltid på någon bra låt, men ändå) Helt jättebra, helt enkelt. Jag tycker att man borde utlysa fredagen till den stora Fredagen, visseligen borde man utlysa alla dagar till den stora fred-dagen, men speiellt Fredagen. (Haha, läs det där högt) Okej, en sammanfattning av snacket om fredagen, fredagen är en väldigt trevlig dag! 
Så slut pratat om fredagen.

Och Nu, varför lördagen är en sån jättebra dag!
Haha, närå skojja bara...*Humor*

Men BTW, idag så har jag gjort massa kul, Dels har jag beställt biljetter till Lars Winnerbäck i Sundsvall, sen så har jag beställt lite skivor, och snackat med Stina om att åka till Sthl på Lasse där. Det vore så grymt kul asså! Bara mina päron går med på de....men, de löser sej nog!

Jamen take care kära vänner!

"It Takes A Fool To Remain Sane"




Kommentarer
Postat av: Anneli

"På torsdag äts det ärtsoppa. På Lördag är det fest. Men fredag är ändå den dagen som känns bäst..." hehe, kom bara att tänka på den låten^^(K)

2006-05-27 @ 14:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback