Med gitarren i högsta hugg och lite saft i en plastmugg

Idag har det varit en solig dag med varmt väder! Härligt!  Vi fick ett 2,5 timmars hål på skolan, jag och några kompisar tillbringade dessa timmar sittandes i gräset med en gitarr i knät. (Asså inte i alla knän, utan i mitt knä, men egentligen spelrroll?!) Så vi blev allmänt kända på skolan som gitarrspelande esteter. Det var många som kom fram och lyssnade (funderade ett tag på att lägga ut hatten) och lite applåder fick jag också. Sen kom några fram och frågade om man fick önska en låt. Haha, riktigt roligt var det! =)
Sen har jag växlat pengar idag, så nu börjar det kännas som riktigt det här med att åka till Kreta, fast inte riktigt, tyvärr är det så att det börjar kännas riktigt på riktigt när man redan har kommit hem, och det är ju lite synd. (haha) (OJ, jag har visst växlat alla mina pengar till euro...*pinsam tystnad*)

I helgen var jag extremt abisiös, måste jag faktiskt säja....(ingen komentar)

Nä nu...
Hade gött vänner!                              (Glass, glass, glass)

"And I say to my self, What a wonderful world"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback