Nä men sluta!

Tänkte bara säja sådär upplysningsvis; Det regnar! Och det känns som att det kommer fortsätta med det ett bra tag framöver. Över Risösim. Kul, eller inte. Slår nästan vad om att värmepumpen i vattnet kommer gå sönder, så att vi får simma i 24 grader (mästerskapsgränsen går någonstans vid 26) och hällregn.
Fast bara för att jag har ställt in mej på det där nu så kommer det säkert bli solsken och 24 grader i luften och ny värmepump. Tjoho!

Igår gick jag och la mej fyra på morronen. (Asså natten till igår) Jag var på skolan tills dess. Min 'kära' klass hade kommit på den otroligt 'roliga' iden att vi skulle sova över på skolan. Efter mycket tjat fick dom iaf med mej och jag kom dit vid typ åtta. (Jag menar, om man nu jobbar som fan och längtar så otroligt mycket för att komma ifrån den där skolan, varför ska man då sova över där? Tydligen hade de massor av orsaker till det) Sen vid halv fyra blev jag och en kompis less och bestämde oss för att ta oss hem. Det var riktigt mysigt att gå hem vid fyra-tiden på morgonen, det var bara jag i hela stan som var dum nog att gå runt på stan vid den tiden på dygnet. Efter det sov jag, började vid halv ett, och då kunde jag ju iaf sova till typ tolv om jag skyndade mej och hm, ja inte åt så mycket frukost. Men vid halv tio ringer min kära vän Stina och frågar vad jag gör. När jag sa att jag sov skrek hon VA? och sa att hon var vid min skola. Sen kom hon hem till mej, jag var lagom glad på henne för att hon hade väckt mej. Jag och Tove hördes av och vi bestämmde oss för att 'försova oss'.  Haha

Idag var jag faktiskt på skolan, kom en timme förtidigt, det var tungt, riktigt tungt! Någon hade sagt till mej och Tove att vi börade halv nio, men det gjorde vi uppenbarligen inte. Så vi satt och diskuterade på golvet i korridoren. Det var trevligt =)
Sen städade vi ur skåpen och nu börjar det kännas som att det är sommarlov snart! "The next -last end"
Efter det satte vi oss och spelade lite gitarr och sjöng, åt lunch och gick hem vid tolv. Tränade i det kalla och regninga vädret, men faktiskt var det rekord! Det var nästan uppehåll i en timme, och det har det inte varit en enda gång sen vi flyttade ut!

Härmed avslutar jag dagens blogg!
Tack för ordet =)

"London calling, are you listening?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback