Spontanheten själv har pratat



Sitter här på golvet i mitt rum och drömmer mej tillbaka till Kreta! Jag och Josefina hittade en liten hundvalp där, som vi blev kompis med. (Vi döpte den till Amor, den grekiska kärleksguden) Den var jättehungrig och törstig, så vi och andra simmare gav den vatten och en dag lite mat. Det var så gulligt för på en träning så kom den och satte sej att vänta vid våra väskor på bassängskanten, sen när vi var klara gav vi den vatten och klappade den lite! Så jäkla söt! Vi funderade på att ta med oss den hem, men det är ju som bekant olagligt, så det blev inte av. =(

Amor
(Amor)

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, bara tagit det lugnt och simmat. Igår däremot, jobbade jag och fick känna på den lugnaste dagen på jobbet jag någonsin har varit med om! Men det var ganska skönt det också, fast tråkigt! Jag konstaterade även att jag måste vara en av världens mest spontana människa, (varför jag konstaterade detta ska vi nog inte gå in på här och nu, då hade jag fått skriva till midnatt), men jag har gjort diverse extremt impulsiva saker i mitt liv, och fler lär det bli! Jag trivs med det, men är ganska osäker på om min omvärld gör det! Haha

Snart slutar skolan också! Det ska bli så underbart skönt, grundskolan kommer vara helt finish! 9 år. Sen är de bara tre år kvar, har jag klarat nio ska jag väl klara tre till! Nio år på,få se nu....fyra olika skolor, i fem olika klasser. Hoppas på att det bara blir en klass till, hoppas på att jag hamnar i en bra klass, men de löser sej nog! Annars vete faan...Nä, de ska bli bra, de har jag betsämmt mej för, Nu har jag bestämmt mej!

Så med den inställningen lämnar jag dagens blogg så här!

"Kanske att vinden börjar vända!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback