VÅR!!

Nu är det äntligen vår!!! Så underbart väder det har varit idag så det är knappt sant! Nu är det vår på riktigt! Massor av plus och bara att solen skiner gör ju att man går runt med ett ständigt leende på läpparna. Annars, bortsett från vädret, har det varit en ganska kass dag idag. Tråkiga lektioner, hosta och nationellt prov i matte. Provet gick väl inte uppseendeväckande bra, tankegångarna var ungeför hela tiden "Nej, jag vill inte vara här". Men ändå så känns det väldigt bra att ha alla proven överstökade nu. Efter skolan gick jag ut i det underbara vädret och satte mej vid Selångersån och pluggade lite, det var nog det absolut bästa plugg-ställe man kunde hitta idag asså, underbart väder, massor av folk att titta på en, dock väldigt smutsig, å som rinner förbi och musik i öronen. Helt perfekt!

Nu är det bara 7 dagar kvar tills vi drar iväg till Kreta. Det ska bli så grymt kul! Kreta liksom, hoppas att det blir varmt, och hoppas att inte planet kommer kunna lyfta på den dagen vi ska åka hem så att vi får stanna lite till =) Det är ingen som sitter inne med ett litet boktips förrästen? Jag är i stort behov av att ha något med mej att läsa och jag är jätte sugen på att läsa något riktigt bra, men jag kommer inte på vad. Så meddela mej om ni har något förslag!

Nä, nu ska jag nog sova så att min förkylning går över snart!
God Natt Världen

"Och låt aldrig din bästa vän bli en TV serie från Californien"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback