Det är INTE jul än

Jaha, jusst nu sitter jag och vill att det ska bli imårron, medan en smått irriterad och trött männsika sitter och väntar på att tåget ska komma fram. Storm och oväder har orsakat en hel del problem med tågtrafiken, och trafiken i övrigt, så tåg som borde varit framme nu (innehållande  en massa trevligt människor) är inte frame nu, utan kommer kring ett inatt (innehållande samma trevliga människor, fast en aning trötta). Jag undrar i mitt stilla sinne när personen ifråga kommer vakna imårron...inte senare än fem iaf...

Jahapp, för att inte missa allt förmycket av träningen denna vecka ska jag träna imårron bitti. Hoppas att det blir ett kul pass, men korta sträckor som är klart snabbt, och hoppas någon ringer när jag kommit upp ur vattnet och säger att "Nu kommer jag och hämtar dig".  Men jag får nog vänta några timmar på det samtalet =)

Jahapp,nu blir det sängen och sova.

Hade gött alla glada

"Men att få tågen att komma när man lovat, det är tydligen så oerhört begåvat. Så det räcker inte vetenskapen till, och nu kommer alla tåg när ingen vill"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback