Släng dig i väggen

FAN! Åh vad jag hatar det här! Varför kunde de inte bara vara den där jävla flisan i armen så kunde det vara löst sen!? Men NEJ, nu jävlar va de ju inte det och det är bara att leta vidare! Fan vad less jag blir!! Men jag kanske bara går och inbillar mig att jag har ont?! Gör jag de? tror andra att jag gör de? Men vafaan nej! det går faktiskt inte att simma,armen liksom strejkar! Jag bryr mig egentligen inte om hur det går på tävlingar, bara jag kan få komma tillbaka och träna igen, som jag gjorde innan! Och sen när man tror att  saker gör ont, eller tycker att det borde göra ont. Äh vet fan inte hur jag ska förklara de där!  Sen när man hamnar i situationer som man måste förklra varför man t.ex. inte simmar så mycket på Sum-sim reg. eller måste förklara varför jag inte kan köra armhävningar, så kollar folk jävligt konstigt på mig när jag inte kan förklara vad det är och tycker typ att jag är konstig eller vek eller inte fan vet jag.  Och när  alla hela tiden fråga HUR det gör ont. Jamen vadå HUR?  Ja det gör ont, det växlar lite vart det gör ont, det gör inte alltid ont, det gör ont oftast när jag simmar, men annars kan det göra ont, kanske en gång per dag iaf så känner jag av den där jävla armbågen! Nej, det gör inte så ont så jag håller på att spy, men det gör ont, räcker inte det? Ja jag vet, allt som inte dödar härdar, men vafaan snart har jag haft ont ett halvår och jag har fan inte härdat mer än att jag inte bryr mig lika mycket att det gör ont utan simmmar på ändå, vilket kan vara helt idiotiskt, eller ganska bra. Jag vill bara ha något konkret, att någon säger att här ÄR det fel och det här ska vi göra ÅT det. Spelaroll om det tar tre månader att fixa, bara någon säger att det kan gå över utan att jag slutar simma!


"SKIT!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback