...

15 sept, wait for me there.

Det var åtta månader sen jag träffade min lilla storasyster. Äntligen kom hon hem i torsdags och det var så himla skönt att se henne igen. Vi var iväg på middag hos några bekanta, engelska var det som gällde, eftersom det deltog både svenskar, canadensare och kineser kring bordet. Jag har kommit på att jag fattar riktigt bra nu, allting, utom när man kommer in på nervfysik och genetik. Inte speciellt konstigt kanske.

Idag hände något ganska enastående på träningen. Jag låg där och plaskade på med mina ben, det gick trögt och jag hade betsämmt mej för att inte simma den sista serien. Vi skulle jusst börja på den sista serien (vilket jag då inte skulle) då säger andereas (våran inhoppande tränare) att "jaa nu är det 200 avsim". Hahah, det har aldrig hänt att en tränare glömt en serie! Glädjen var stor!

Nu har jag även svaret på förra bloggens innehåll; Pengarfabriken ägs av staten, så det är alltså så att bankerna får pengar från staten. Mer kul än så var det inte, tyvärr. För visst hade det varit kul att klura ut ett system för det där....!!

Gött mos och tack!

"Snart är det fredag!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback