Blueberry

(Dricker kaffe...)
(regeringsbyte)


"Ja, jag kan då inte hitta nåt, det som kan vara är att du har en benbit lös i armen som ligger och gör ont, så det bästa är att åka och röntga"
"jaha"
"jag beställer en tid så får vi se när det blir, du kan ligga och träna tills det börjar göra ont, om det svullnar upp är det TOTALT tränings-förbud"
"kul..."

Jaa, så gick snacket på Atlas, och inte blev jag glad för det ett dugg. Om han hade hittat vad det var, så hade det varit mycket lättare! Meen, jaja, nu ska jag iaf gå och simma med ARMARNA!! (Tills det inte går längre)
och gå runt och vänta på tid hos vårdcentralen eller nåt sånt. Och jag ska tävla =)

I helgen vara jag hos Joel. Det var riktigt trevligt, han bor typ så mysigt man kan bo och jaa, allt verkar toppen. Men det är tungt att åka hem och veta att man troligen inte kommer se honom på 6 veckor...

Nä,nu ska jag ta och försöka plugga lite...får väl se hur bra de går...

Hade gött vänner

"Money makes you rich and sad, love makes you lovely"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback