16/4

Okej, ni som har klagat på mitt förra inlägg, släng er i väggen!! Visst är det jättatrevligt med kommentrer,(det får det gärna bli mer av) men bara för därför behöver man ju inte rata ett inlägg. Joel, hela grejen gick kanske inte ut på att få reda på om man är man eller kvinna. Det tar väl den som gjort testet ganska förgivet att man redan vet. Grejen kanske inte riktigt är den, utan kanske för att se hur många normer som finns för man eller kvinna, som man uppfyller (typ). Stina, allvarligt talat, allting behöver väl inte vara så grymt kul hela tiden!? (btw var inte ditt inlägg spec. kul heller) *Pilutta er!!*

"Pilutta dig" är förövrigt bland det bästa uttryck som jag vet.Det säger liksom så mycket! Om man har en jättehetsig diskussion  och man kännt att man liksom vunnit ett argument, och den andra som man disskuterar med blir märkbart irriterad över det, kan man säga "Pilutta dig". Den andra kommer garanterat byta sin ilska till först ren förvånadhet sedan kommer ett litet leende sprida sig över ansiktet, det kommer sedan övergå till skratt och genast är stämningen väldigt upplättad!! Funkar varje gång!!

Idag har mitt geniala rum på skolan kommit fram till att vi faktiskt borde gräva bort Storbrittannien. (fast egentligen så tycker jag ju inte det, eftersom jag tycker att GB är ett grymt trevligt och underbart land) Men iaf så skulle det underlätta vårat arbete i Naturkunskap A som vi har nu. Eftersom GB bidrar ryskigt mycket till försurningen i våra svenska marker idag och vi fick en uppgift om att ta reda på grymt mycket om jusst försurningen. Eftersom nästan ingen i vårat rum visste något om försurning, så hade det varit lättare om man grävde bort GB så vi helt enkelt slapp jobba med det!^^

Jag känner att det blir lite torrt med bilder nu förtiden...men detta beror på att internet för tillfället är väldigt jättesegt. Men i maj kommer det komma bilder!

Gött mos
Oven and out

"How many roads, must a man walk down? 42!"



Kommentarer
Postat av: jessica

ja, tänk va bra det skulle vara att gräva bort alla problem :P men då krävs det en stor soptipp :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback