23/4 - 07

Nu är det så att jag kommit på en sjuk bra idé. Men dock har typ alla som jag lagt upp idéen för typ börjat skratta åt den eller bara säga emot. Men jag tänkte lägga upp den här ändå. Jag tänker mig ett bord, och ett par tre stolar. På bordet står det en termos med kaffe, och lite bullar kanske. Bordet står på torget. Jag hade liksom tänkt mig ett bord öppet för diskussion. Man skulle kunna komma fram och lägga upp ett problem som vi då skulle kunna sitta och diskutera om ett tag, Fatta vad trevligt det hade varit att få igång diskussioner med folk som man inte känner. Man skulle kunna få ut så grymt mycket av den dagen! =)

Idag sitter jag på skolan och bloggar. Vi har naturkunskap hela dagen. Är inte riktigt sugen på det, "surprise surprise". Usch, har ingen ork idag och känner mig inte 100% frisk (eller så är jag bara trött och less)

Nej nu blire nog kaffe, eller nåt...

"One more cup of coffee 'fore I go"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback