Dagens Deg

Sitter på skolan nu (lunch). Börjar fundera på hur mitt franskabetyg kommer gå, hoppas verkligen att jag fixar G iaf...

Jag tänkte klargöra i att jag inte alls tycker om linnement. Det blir kallt, gör ont och luktar fruktansvärt illa!! Men det fungerar ju iaf ganska bra åt skador så då får man väl stå ut.

Igår dansade jag Salsa. För er som inte vet det är det en underbar latin-amerikans dans med mycket höfter. (Grunderna går i "tre", stegen kommer på tre takter) Det är så grymt kul, ni som aldrig har provat måste verkligen göra det för det är så underbart! Musiken, takten och åh, det är så underbart!! Det är så grymt sköna rytmer och man blir så lycklig över att dansa! Vi provade även på att dansa lite samba. Det är en festivaldans och man kan dansa till typ samma musik som salsa. Samma takt typ. Också en underbar dans, eftersom man ofta dansar flera tillsammans när man dansar samba blir den liksom mer gemensam än salsa, men ändå så måste jag säga att salsan ändå är bäst!

Hade inte mycket mer att delge omvärlden.

Hade gött

"C'est la vie"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback