Onödigt nördigt, jag vet

Ett intressant "test" hittat på sockerdricka. (Hade inget annat vettigt att delge omvärlden)

Kontakten med min kvinnliga sida:

Köpt en hårfön: Neej, faktiskt aldrig
Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut: Yes
Följt med som smakråd vid en shoppingrunda: Ehm, visst har det hänt
Pratat känslor...nykter: Jaadå
Skrattat under en romantisk komedi: Ja, om det är roligt så
Berömt en person av manligt kön för sitt utseende: Självklart flera gånger
Ringt upp en person utan konkret syfte: Konkret syfte, är ett konkret syfte att bara snacka?Men,jaa det har jag gjort
Funderat på namn åt mina barn: Haha, jodå, om jag vill ha några
Insett storheten hos barbara streisand: Nej
Lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga: Absolut inte!
Druckit cosmopolitan: Nej
Sett ett avsnitt av ?sex and the city?: Nej, inte som jag var medveten om
Sett två avsnitt av ?sex and the city?: Nej
Känt mig sugen på en kopp te: Jag är alltid sugen på en kopp te
Varit rådgivare i relationsfrågor: Mm
Känt glädje över att få blommor i present: JAA, typ det bästa man kan få =)
Gjort någonting romantiskt på eget initiativ: Ja
Fått damp över frisyren: Asså detta med DAMP är ju en sjukdom, nej jag har aldrig blivit sjuk över min frissyr.
Blivit arg utan anledning: Japp, PMS as you know
Gråtit efter 9 fyllda år: Ja
Brytt mig om hm:s val av modell: Japp, hela tiden! Varför måste alla se ut som om de inte ätit på sju dagar?
Insett storheten i linda skugges krönikor: Nej,
Kramat en kille: Jaa,många gånger
Dansat: Ja

 kontakten med min manliga sida:
Ljugit om hur mycket jag har druckit: Nej, varför liksom?
Ätit en blodig stek: Nej, tycker inteom kött, speciellt inte om det inte är färdigstekt
Läst en biltidning: Nej
Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap: Med varierande framgång, ja.
Kan laga bilen om den går sönder: Nej och åter nej.
Styrketränat: Japp,
Fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg: Nej du! Haha
Köpt en meningslös pryl: Inte enligt mig i samma tillfälle som jag köpte den.
Sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont: Ehm,är det meningen att man ska komma ihåg sånt här?
Burit en nätbrynja: Nej
Tagit beskyddarrollen och tröstat någon hela natten: ja
Tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv: Nej
Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det: Ja, men det var ren glömskhet
Läst en bok av Jan Guillou: Japp, Ondskan (7 ggr)
Läst ett nummer av slitz: Nej, nej nej
Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad: Hm, asså, jaa visst
Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza: Usch nej, blir mätt efter typ halva
Gått på en Ulf Lundell-konsert: Nej, vad är det för manligt med det?
Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person: Ja, och en tegelsten...men jag var liten
Diskuterat bröst: Hm,börjar inse att detta testet kanske är till för det manliga könet...men jao, kanske...men inte som jag kommer ihåg..
Gjort lumpen: Nej,lära sig mörda då får det va
Ätit en hel flintastek själv: Nej, tycker inte om kött
Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning: Nej inte vad jag kan minnas
Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil: Neej
Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar: Okej, detta testet  ÄR defentitift för  killar 
Lagat någonting på egen hand: Japp=) *stolt*
Skrikit ?kom igen nu gubbar? på fotbollsplan: Japp det har jag säkert
Tävlat i att dricka öl: Nej, men jag fattar inte grejen med att tävla  hela tiden
Påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut: Bögiga -nej, fåniga, urblåsta och dumma-JA

"I natt vill jag fall fritt"

Kommentarer
Postat av: Joel

Hur vet man resultatet om man har bra kontakt med son kvinnliga/manliga sida dåe?? det framkommer inte av testet... Väldit oproffesionellt :P

2007-04-15 @ 15:33:20
Postat av: stina

vilka grymt tråkiga svar du hade siri. HALLÅ använd huvet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback