snart är det påsk

Jag är så grymt trött!!
Har inte varit på något toppenhumör idag. Det beror på lite olika saker, är dels lite stressad av typ ingen anledning, är osäker på en viss grej och känner mig så grymt trött!!

Snart är det påsklov. Det kommer nog bli ruskigt bra, Edit kommer hem och det var en överraskning som jag blev ruskigt glad över! =)
Jag hoppas även på att få jobba en hel del så att jag kan tjäna lite pengar, har planerat att fixa ett till minneskort till kameran, 2 Gig hade varit super, så de där pengarna hade suttit fint! Kommer ju behöva minne på den nu i sommar och om ett år typ! Har räknat ut att jag bara kommer vara hemma ca 8 dygn i juli i år! (Haha, slår vad om att det är den månaden Joel har ledigt också!)  *saknar*

Jag funderar på att sova, men jag antar att jag kommer fastna i boken innan jag hinner så långt! Imårron kommer kvinnojouren till skolan, ska bli ruskigt intressant, men det lär väl visa sig att allt jag skrivit om dem är fel! (jag är så positiv idag märker jag)

Nej,nu har jag ont i nacken...har trots allt suttit här och pluggat sen halv fyra!

Gött mos ^^

"Och det ska eka över skog och mark, att sanningen ljuger och drömmen är sann!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback