...

Okej, idag hade jag tänkt att skriva hela bloggen på citat, av kända eller okända människor, från låtar...ni kan ju försöka hitta tråden...om det finns någon?!

"I was born to start a revolution"
"Jag ramlar dåliga gatan fram"
"It's your right to lauage at me"
"It takes a fool to remain sane"
"Half way to five points"
"You don't have to be alone, you don't have to be by your own" 
"We all live in the yellow submarine"
"Du borde stanna kvar, du borde ge dig av"

"This is the last time"
"Dom vill lära dig att ljuga när det tar emot"


"It's so hard to see clearley"
"I'm not down"

"All around me are familiar faces, worn-out places, worn-out faces"
"Kylan blev min vän, min ursäkt för att gömma mig igen, i musiken..." 
"Mad world"

"Och bråka hela dagarna och skrämma kor i hagarna"
"Whatever gets you through the night it's allright"



(Ifrån dessa låtar tog jag citaten:
The Ark - Joy Surrender, Ramlar-Håkan Hellström, The Ark - It takes a fool to remain sane, The Ark - It takes a fool to remain sane, Half way to five points - Anna Ternheim, A message - Coldplay, Yellow submarine - The Beatles, Vem valde mittemellan - Charta 77, This is the last time - Keane, Dansa på min grav - Bo Kaspers Orkester, A message - Coldpaly, I'm not down - The Clash, Mad World - Gary Jules, Hur jag fick dig att älska mig - Kent, Mad world - Gary Jules, Mitt lilla barn - Jojje Wandenius, Whatever gets you thruogh the night - John Lennon)






                   
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback