Det är listornas dag idag

Tagit av Alex=)

Vilken svordom använder du mest?
"Jävla skit"
Vilken tid är din väckarklocka ställd på?
På den tiden jag borde vakna på
Användar du flip-flop's även fast det är kallt ute?
Nejnej
Vilken var den senaste filmen du såg?
8-mile tror jag den hette
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En sjukt bra stereoanläggning
Har du någonsin kallat dig lat?
Jaa
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Neej, jag tycker att det är trevligt att använda de 20-minutrerna det tar för mig att somna till att filosofera
Vilken cd ligger i din cd-spelare just nu?
En skiva av Miss Li "Late Night heartbroken blues"
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk eller vanlig choklad, jag fattade inte frågan!?
Har någon berättat en hemlighet den här veckan?
Tror inte det
Vad åt du till middag?
Tacos
Använder du huv-tröjor?
Jaa, väldigt gärna
Kan du vissla?
Jajemän
Vad är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Vet inte, är inte så mycket för det där med nöjesfält
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja
Tittade du på tecknat när du var lite?
Inte så mycket, men det hände väl
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej
Vilken film kan du alla replikerna till?
Släpp fångarna loss det är vår, Dunderklumpen, Stinsen brinner o.s.v.
Äger du några band T-shirts?
Japp, en med Lars Winnerbäck
När flög du senast?
En månad sedan, nästan på dagen
Läser du för skojs skull?
OJA!
Pratar du några andra språk?
Engelska och svenska-teckenspråk, och lite franska
Har du gråtit offentligt?
Nja...
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Jag är spontan, hehe, så jag bara gör
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Hela tiden
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Spelar ingen roll
Kan du kasta macka?
Ibland
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Vad har du med dig in på bion?
En go människa men sköna axlar som man kan luta sig mot
Vem är din favoritlärare?
Det där är svårt, eftersom vi nästan bara har bra lärare, men jag gillar Roger, Pernilla och Maria grymt, tror jag kommer gå ganska bra ihop med Gezze också! hehe
Skulle du någonsin dejta någon med mycket tatueringar?
Varför inte?
Gillar du att flyga flygplan?
Ja
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos din partner?
Snäll
När sov du senast på golvet?
Igår, haha
Gillar du din boendesituation?
Kunde varit värre,kunde varit bättre
Hur många timmar måste du sova för att fungera?
Vet inte, det som är viktigt för mig kallar jag te, och kaffe
Äter du frukost dagligen?
Tss
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Fullbokade-ja, stressiga-skulle jag inte säga
Brukar du hamna i trubbel för att du pratar på lektionerna?
Ojaa!!!
Vilken är din favoritfrukt?
Gröna äpplen, mango och ananas
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
18
Är du petig när det gäller stavning och gramatik?
Ja, och det finns MASSOR av särskrivningar i frågorna!! GRR
Tror du på liv på andra planeter?
Japp,det skulle vara konstigt att vi skulle vara ensamma
Vem var den sista person som gjorde dig arg?
Joel tror ja
Tror du att gud var en man eller en kvinna?
Finns det en gud så lär den guden vara, inte varit, men ingen aning, skulle nog inte spela någon roll
Vad var det sista du åt?
Gurka
Kommer du bäst överens med person av samma kön eller motsatta?
Det beror helt på personen, inte påvad de har mellan benen
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning, det var överrens iallafall
Gillar du senap?
Nejnej!
Vad säger du till dig själv när allt är svårt?
"Du är dum i huvet, släng dig i väggen!!!" (Sant-bra va?? he he)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jaa verkligen
Sover du på sida, mage eller rygg?
sida & mage
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig?
En blandning mellan Lilla My och Snusmummriken tror ja...någon som kan intyga eller tycker annat!?
Har du någonsin köpt något ifrån eBay?
Nej
Tycker du om att krama folk?
Jaa!
Skulle du säga att du är trendig?
Nej
Om någon du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jaa, ehm, beror väl kanske på vem personen var
Vilken är din favorit karaktär i star wars?
Ingen aning
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja verkligen, det ärbland det värsta jag vet. För då går man där och väntar och är irriterad för att dom inte ringer, sen vill man inte heller ringa själv,för tänk om man stör!?
Vilka böcker har fått dig att gråta?
Jag brukar inte gråta...
Tycker du att du är attraktiv?
Ehm...va?
Vad är du allergisk mot?
Dumma människor
Får du dåligt samvete efter att du har ätit kött?
Jag äter inte kött så det är svårt att få dåligt samvete över
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Arvid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback