Hello folks, welcome to a new day

Ja, hej, ska göra klart för en sak innan jag börjar, Jag har slutat simma. Det är tragiskt, jag vet, men det finns inte så mycket att göra åt det,min armbåge totalstrejkar och ingen verkar ha lust att byta med mig, (förutom Tuss då, men jag vill nog inte ge henne en armbåge i så kasst skick).

Så, idag ska jag ut till Alnö med en del av klassen och halite party där, det ska bli väldigt skoj. Synd bara att jag missar Anneli, hade varit så grymtkul att träffa henne!!! Men men, det finns fler dagar innan världen går under, så vi får försöka hitta en gemensam ledig dag.  =)

Jag sitter här och drömmer tillbaka till Urkult, det var så underbart kul! Nästa år kör vi igen!!!

Och jag Siri Holm blålurade Joel Bäckman igår, det var riktigt kul! Men jag var ganska elak också så jag ska inte gå in på vad det handlade om för då kanske jag får en spark i magen iställt för en kram nästa gång vi ses...hehe.Men roligt var det, eller hur Joel!?! Hehe

Jag ska uppmana alla att lyssna lite på Ani DiFranco, hon är grym! Helt klart grym!

Tack för mig och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Joel

Aa det var kul, nästan lika kul som den berömda fotbollsmatchen vae?? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback