Jaa, tre...

Snott av philo, vi kan kalla det för "tidsfördriv". Observera att det ej står i kronologisk ordning...

Tre

Tre saker jag inte förstår:
1. Somliga stora globaliserade företag(som Coca-cola och McDonalds) som inte förstår att alla människor har rätt till  bra lön och okej arbetsförhållanden.
2. Fysik
3. Att någon överhuvudtaget kan tycka att ugnspannkaka är gott!

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
1. Fair Trade-snabbkaffe
2. En te-kopp (utan te dock, måste nog ta och ändra på det snart)
3. Min sjukt snygga mössa som jag inhandlade på Urkult

Tre saker jag gör just nu:
1. Bloggar
2. Tänker över livet, universum och allting med inriktning på min simning
3. Pillar på mitt plåster som jag har på min vänstra hand

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Hoppa fallskärm
2. Åka runt i världen
3. Bli en riktigt bull-tant

Tre saker jag kan göra:
1. Spela gitarr
2. Bli  riktigt, riktigt arg
3. Prata teckenspråk

Tre saker jag inte kan:

1. Spela fiol
2. Förstå mig på folk som tycker att ungspannkaka är gott
3. Vara vaken om man åker bil mer än 30 min, seriöst jag somnar, och det är så skönt!!!!

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

1. Lars Winnerbäck
2. Musik i allmänhet
3. Mig

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

1. Spela fiol
2. Jonglera
3. Prata spanska

Tre saker jag inte skulle vilja lära mig:
1. Förstå mig på folk som tycker att ugnspannakaka är gott
2. Att spela fotboll
3. Fysik

Tre favoriträtter:

1. Den där pastagratängen jag gorde i lördags, med spenat, spread cheese, pasta och tomatsås. Mumma! (Ring om ni vill ha recept)
2. Varma mackor med svampstuvning
3. Tacos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback