Utmanad, vad gör man?

...Man antar den såklart!

Jag blev utmanad av:
Joel, philo.blogg.se

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer Bloggaren fem andra Bloggare och gör en lista med deras namn. Efter det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta de veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. När jag var liten, från 7 år, lyssnade jag på Nationalteatern och andra proggband.
2. Den här sommaren snittade jag på fyra-fem koppar te per dag.
3. Bland det värsta/jobbigaste jag vet är när mina vänner ska komma och hälsa på, eftersom jag aldrig litar på att de verkligen ska komma fram.
4. Det finns människor som är tidsoptimister, jag är precis tvärtom, om jag vet att jag hinner till t.ex. träningen om jag tar en buss som går kvart  i, så tar jag bussen innan eftersom "det kan hända något på vägen". Detta gäller dock inte på mornarna, eftersom jag då är så trött att jag lätt fastnar med gitarren i knät och kommer 30 minuter sent...
5. Jag har, på mindre än ett halv år, blivit sjukt nördig i gitarrer! Jag kan sitta och titta på former, märken, träslag, greppbräda, byggnadssätt O.S.V. i timmar!
6. Jag har velat bli vegetarian sen jag gick i sexan.

Jag utmanar: annieo.blogg.se (Anneli) Joel har tagit de andra!

"Säg att allt är bra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback