Vi siktar, och skjuter av, FRAMÅT

Hej alla glada. Livet leker, efter att ha fått v miglite agretioner igår kväll, känner jag mig mest glad. Sitter härdenna morgon med en kopp te till hands och med Lars Winnerbäck på behaglig volym. Jag har inte tid att skriva egentligen, jag måste fixalite grejor för Forumteatern jag ska köra idag, men det får vänta.

Johanna, jag vet att du antagligen inte läser dettta, men det känns så bra, fattar du att jag och du är påväg nu, 8-9månader har vi på oss och stressen som förut låg som en seg hinna över tillvaron är som bortblåst. (jag vet ju att den kommer komma igen om ett par dagar, för så långt har vi inte kommit, men!?) Vi har hyfsat klart för oss vad som gäller och  nu är det bara att låta sig slungas in i allt som vi kommer ha att göra i höst! Det är så skönt att göra det med dig, för nu kommer vi göra det med ett leende på läpparna! We'll be there -->

Nu ska jag ta och förska skriva ut lite papper och äta lunch, som jag är absolut ohungrig på, men jag vet att jag kommer dö innan fyra om jag inte får i mig nåt nu!

Kom förbi på Trädgårdscafét på Sidsjön, i växthusen,på onsdag klockan sju och titta på teater Abrazo!!! wee

Gött mos och kalops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback